6.2.2014

איומי התפטרות, איומים על חיי אדם ופירומניה

כפי שהזכרנו בעבר, הנשיא מוסוויני ביקש לבחון תחילה את מקור ההומוסקסואליות לפני שיחתום על החוק. כעת, מספר שבועות לאחר התבטאותו של מוסוויני אנו שומעים לראשונה התבטאות ציבורית נגדו. השר אלקס אונזימה איים להתפטר מהממשלה אם מוסוויני לא יחתום על החוק. עוד הוא הוסיף ואמר כי הוא מצדיע לנשיא סנגל, על כך שאמר לנשיא ארה"ב ברק אובמה במהלך ביקורו במדינה כי באפריקה אין מקום להומוסקסואליות.

במקביל מתבררים עוד פרטים לגבי העדכון הקודם באתר - מי שחשף את מיקום בית המסתור הוא אותו ריצ'רד איסבירייה המדובר, אותו האחד שהשמיע איומים בוטים ברשת הפייסבוק. ריצ'רד איים לשרוף את אחת מבתי המסתור ולארגן התקפה על דייריו, וכאמור כבר ניסה בעבר לבצע מספר פשעי שנאה כנגד הקהילה הגאה. בתגובה כל 16 דיריי הבית הועברו למיקום סודי חדש, סמוך לגבול עם קניה, במטרה להעבירם את הגבול. אמנם קניה לא מאוד ידידודית ללהט"ב, אך שם איש אינו מכיר אותם, וכך הם יוכלו להגיע בקלות יתרה למדינה מקבלת באמת (קנדה כנראה, שמספקת מקלט מדיני לנרדפים על רקע נטייה מינית וזהות מגדרית). הם מחפשים נואשות משאבים פיננסיים להעברת האנשים לקניה ולקנדה, אם ביכולתכם לתרום אנא עשו כן! אנדרו, מנכ"ל הארגון גבר קיבל 11 איומים על חייו בימים האחרונים, לא הורשה לעלות לאוטובוס וגורש ממספרה. הוא מספר על זה כדבר שבשגרה.



בסרטון זה אפשר לראות התחלה של פשע שנאה באוגנדה, אחד מהתיעודים הראשונים שהתאפשרו הודות לשליחת מצלמות מהמערב. רק במזל נמנע שם אסון, או ליתר דיוק בזכות שוחד שמן שניתן לכנופייה. המילה "קוּצ'וּ" משמעה להט"ב בשפת המקום. שני הגבירם הנראים אוחזים ידיים בסרטון לא שמו לב מה הם עושים והלכו יד ביד ברחוב. כתוצאה מכך כנופיית גברים ששהתה במקום החלה להטריד אותם. כרגע שני הגברים הועברו למקום מבטחים, ועל כן אין חשש לחשיפת זהותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה