13.2.2014

עמוד התרמות חדש בצל הסכנה ועדכונים נוספים

לאחרונה היו כמה בעיות עם עמוד ההתרמה באתר GoFundMe, אולי בגלל ניסיונות עקשים של האוגנדים להסיר את העמוד ואולי לא, ולכן נפתח עמוד חדש. המצב באוגנדה לא משתפר, הוא רק מחמיר. אחרי שנחשף מיקומו של אחד מבתי המסתור שמעלי הארגון (GEHO Uganda) נותרו שניים, אך עקב איחור של שבועיים בתשלומים לבעלי הנכסים הם מאיימים לחשוף את בתי המסתור, ובכך בעצם להוריד את הגיליוטינה על ראשיהם של שישים הלהט"ב ששוהים שם. אנא, אם ביכולתכם לתרום, עשו זאת!

במקביל אנדרו ווייסווה, מנכ"ל הארגון ואיש הקשר שלנו באוגנדה שוקל לברוח על חייו מחוץ לאוגנדה עקב סכנה ממשית שעלתה לאחרונה. מתוך הבנה שהוא לא יכול לעזור הרבה בתור גופה, הוא לא רוצה להיות דייוויד קאטו הבא, ולכן ייתכן והוא יעזוב את המדינה ההומופובית בקרוב.



בסוף השנה שעברה סטיבן פריי, שחקן, סופר, מחזאי וקומיקאי בריטי (יהודי והומו), שאתם אולי מכירים מהשעשועון QI, יצר סרט דוקומנטרי ששודר ב-BBC על היחס ללהט"ב במדינות שונות בעולם, ובין היתר גם באוגנדה. אם ברצונכם לראות קצת מה קורה שם, אתם מוזמנים לצפות בסרטון המצורף. סרט מומלץ נוסף הוא Call Me Kuchu שיצא לפני מספר שנים, ולמעשה אנו מנסים להביאו לארץ בהקדם (פרטים בעתיד).



כך נראית קופסת איסוף התרומות (בעיקר פלאפונים ומצלמות ישנות) שלנו בבית הפתוח בירושלים-



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה